SSF Nyckelbricka

Nyckelbrickan är vår mest kända produkt som varje vecka hjälper cirka 100 personer att få tillbaka sina tappade nycklar. Passa på att skaffa en Nyckelbricka till varje familjemedlem i höst. Just nu får du 20 % rabatt på vårt familjepaket med 6 nyckelbrickor i 1 år. Erbjudandet gäller tom 30 november 2017 och gäller endast nya kunder.
Gå till kassan
Produktinformation

Varje Nyckelbricka är personlig, med ett unikt nummer som registreras tillsammans med dina uppgifter. Skulle du tappa eller förlora dina nycklar ökar chanserna att få tillbaka dem. Upphittaren lämnar in nycklarna, antingen till en polisstation eller genom att posta dem till oss. Så fort vi eller polisen fått in dina nycklar kontaktar vi dig. Dina uppgifter hanteras alltid med full sekretess.

Detaljerad produktinformation

Kort om Nyckelbrickan

• Du sätter Nyckelbrickan på valfri nyckelknippa.
  • Upphittaren kan lägga nycklarna i valfri postlåda, som de är.
  • SSF betalar ut hittelön till upphittaren
  • Du väljer själv hur länge du vill vara kund. Vi har ingen uppsägningstid eller förseningsavgift.
  • När du abonnerar Nyckelbrickan stödjer du indirekt vårt brottsförebyggande arbete. Vårt överskott investeras i olika projekt med anknytning till säkerhet.

Köp flera och få ett förmånligt pris!

SSF Nyckelbrickan är vår mest välkända produkt och tack vare den får ett hundratal människor tillbaka sina borttappade nycklar – varje vecka. Nyckelbrickan passar lika bra till hela familjens nyckelknippor som till bilnyckeln och nycklarna till fritidshuset.

Passa på att beställa vårt förmånliga familjepaket om 6 nyckelbrickor för 413 kr (kostnad för 1år). Då kan alla i familjen få varsin Nyckelbricka att sätta på sin nyckelknippa. Du kan även använda dina extra brickor till exempelvis bilen, båten eller sommarstugan.

Prislista

Antal          Pris 1 år             Pris 3 år
1        105 kr          268 kr
2      201 kr          513 kr
3      288 kr          734 kr
4      332 kr          847 kr
5      393 kr       1 002 kr
6      413 kr       1 053 kr
7      467 kr       1 191 kr
8      527 kr       1 344 kr
9      554 kr       1 413 kr
10      620 kr       1 581 kr

För fler än 10 brickor, kontakta kundservice

Betala för 3 år - spara 15%

Om du väljer att betala för 3 år redan nu sparar du 15 % mot ordinarie abonnemangspris.

Frågor och svar

Hur lång tid tar det innan jag får mina nyckelbrickor?

Svar: Vårt mål är att du ska få dem inom en vecka.

Måste alla i familjen ha separata abonnemang eller kan man samla allt på en familjemedlem?

Svar: Det går jättebra att samla alla nyckelbrickor på ett abonnemang. Välj gärna vårt förmånliga familjepaket, så får du sex nyckelbrickor på en gång.

Jag har både nyckelbrickor och andra tjänster hos er, kan jag få allt på samma räkning?

Svar: Kontakta vår kundservice, så hjälper vi dig.

Vad händer om jag inte betalar mitt nyckelbricksabonnemang?

Svar: Om du väljer att inte betala avförs du ur vårt register och dina nyckelbrickor kopplas inte längre till dig som person. Vi skickar först ut en avi, därefter en påminnelse.

Hur gör jag om jag vill avsluta mitt nyckelbricksabonnemang?

Svar: Skicka tillbaka nyckelbrickorna i ett frankerat kuvert till:
SSF Stöldskyddsföreningen:
Kundservice, SSF Stöldskyddsföreningen
102 51 Stockholm

Du kan även kontakta oss på telefon 0771-773 773 eller skicka ett mail till info@stoldskyddsforeningen.se

Jag har tappat mina nycklar, måste jag göra någonting nu?

Svar: Nej, vi på SSF eller polisen kontaktar dig så fort vi har fått in dina nycklar.

Var kan jag se vilka uppgifter som ni har registrerade om mig?

Svar: Dina uppgifter finns på alla avier som vi skickar ut. Kontakta vår kundservice om du vill ha ett registerutdrag eller fyll i detta formulär.

SSF DNA-märkning

Avskräck tjuven i höst med MärkDNA och öka dina chanser att få tillbaka stulna värdesaker. Ta hjälp av den senaste tekniken och skydda dem på ett enkelt och effektivt sätt med SSF DNA-märkning!

399 kr / st
Familjepaketet 20%

Månadens erbjudande

330 kr 264 kr / st

SSF Spärrtjänst

SSF Spärrtjänst är det enklaste och mest effektiva sättet att spärra dina kort, id-handlingar och mobil/surfplatta. Ring ett enda samtal, vi svarar dygnet runt.

SSF Stöldskyddsregistret

Vilka av dina värdesaker vill du ska finnas i SSF Stöldskyddsregister? Registrera dina värdesaker. Då blir de automatiskt spårbara för polisen om de skulle försvinna, och det ökar dina chanser att få tillbaka dem.