SSF Nyckelbricka via Coop

Nyckelbrickan är vår mest kända produkt som varje vecka hjälper cirka 100 personer att få tillbaka sina tappade nycklar. Öka chanserna att få tillbaka dina tappade nycklar. Prova 12 månader med 20 % rabatt och få 6 månader gratis!

172 kr 86 kr / st

SSF DNA-märkning via Coop

Beställ SSF DNA-märkning, avskräck tjuven och öka chanserna att få tillbaka stulna värdesaker genom MärkDNA. Som Coopmedlem har du 10 % rabatt på ett DNA-märkningspaket.

499 kr 449 kr / st
Nytt!

SSF Spärrtjänst med ID-stöldsupport via Coop

SSF Spärrtjänst är det enklaste och mest effektiva sättet att spärra dina kort, id-handlingar och mobil/surfplatta. Nu ingår även ID-stöldsupport i tjänsten utan extra kostnad. Dessutom gäller tjänsten för alla i hushållet. Ring ett enda samtal, vi svarar dygnet runt. Prova 6 månaders abonnemang gratis!*

0 kr / st

Tipsen som tjuven ogillar

Inbrottstjuvar gillar att jobba ostört. Därför gäller det att göra det så besvärligt som möjligt för tjuven. Här är våra bästa tips för att lura tjuvarna!

Våra bästa råd är alltid gratis!

Ring SSF för objektiva och professionella råd när du ska välja säkerhetsprodukter, telefon 0771-773 773. Det kostar inget och ger dig extra trygghet, innan du bestämmer dig. Du kan också hitta informationen i våra säkerhetsguider.
Vår säkerhetsrådgivning