Märk och gör båt och delar identifierbara

Idag stjäls många drev, växelhus och båttrailrar. En anledning är att de är näst intill omöjliga att identifiera. Ett bra tips är att märka framförallt dessa delar, men även annan elektronisk utrustning, med SSF DNA-märkning.

Det stjäls också en hel del bensindunkar som är väldigt svåra att identifiera. För att underlätta identifiering bör dunkarna märkas med en väl synlig och varaktig märkning.

Förse även båten med namnskylt - både synlig och osynlig. Gör något unikt med din båt. Då blir den lättare att identifiera och återfinna.

SSF DNA-märkning

Avskräck tjuven i höst med MärkDNA och öka dina chanser att få tillbaka stulna värdesaker. Ta hjälp av den senaste tekniken och skydda dem på ett enkelt och effektivt sätt med SSF DNA-märkning!

499 kr / st
Familjepaketet 20%

Månadens erbjudande

Nyckelbrickan är vår mest kända produkt som varje vecka hjälper cirka 100 personer att få tillbaka sina tappade nycklar. Passa på att skaffa en Nyckelbricka till varje familjemedlem i höst. Just nu får du 20 % rabatt på vårt familjepaket med 6 nyckelbrickor i 1 år. Erbjudandet gäller tom 30 november 2017 och gäller endast nya kunder.

413 kr 330 kr / st

SSF Spärrtjänst

SSF Spärrtjänst är det enklaste och mest effektiva sättet att spärra dina kort, id-handlingar och mobil/surfplatta. Ring ett enda samtal, vi svarar dygnet runt.

SSF Stöldskyddsregistret

Vilka av dina värdesaker vill du ska finnas i SSF Stöldskyddsregister? Registrera dina värdesaker. Då blir de automatiskt spårbara för polisen om de skulle försvinna, och det ökar dina chanser att få tillbaka dem.