Kom ihåg!

• Lås alltid fast båten och motorn med certifierade lås.
  • Märk båten och båtmotorn med SSF DNA-märkning och fyll i båtkortet som finns på polisen.se.
  • Skaffa spårsändare.
  • Gå med i Båtsamverkan.

Avsnitt 1: ID-kapning

Stoppa Tjuven är tillbaka med en ny säsong! Denna gång är det programledaren Jonas Leksells tur att testa på livet som tjuv. Till hjälp har han IT-experten David Jacoby och fd kriminella Anders Adali som hjälp. I detta avsnitt tacklas ämnet ID-kapning.

Säkerhet för båt

Det stjäls runt 2 000 båtar årligen och stölder av båtmotorer har ökat under vinterförvaringen. Läs våra tips som gör det svårare för båttjuven.

Månadens erbjudande 20%

SSF Spärrtjänst med ID-stöldsupport

SSF Spärrtjänst är det enklaste och snabbaste sättet att spärra dina kort, id-handlingar och mobil/surfplatta. Nu ingår även ID-stöldsupport i tjänsten utan extra kostnad. Dessutom gäller tjänsten för alla i hushållet. Ring ett enda samtal, vi svarar dygnet runt. Just nu kan nya kunder testa SSF Spärrtjänst i 1 år med 20% rabatt!

275 kr 220 kr / st

SSF DNA-märkning

Beställ SSF DNA-märkning, avskräck tjuven och öka chanserna att få tillbaka stulna värdesaker genom MärkDNA.

SSF Nyckelbricka

Nyckelbrickan är vår mest kända produkt som varje vecka hjälper cirka 100 personer att få tillbaka sina tappade nycklar. Med brickanpå din nyckelknippa ökar du chanserna att få tillbaka dina tappade nycklar.

SSF Bilrutemärkning

Du märker bilens rutor med ditt registreringsnummer – ett enkelt och effektivt stöldskydd. Märkta rutor avskräcker många biltjuvar.

369 kr / st