Kom ihåg!

• Googla för att se vad andra säger om boendet.
  • Använd säkra betalningsalternativ.
  • Använd ett separat kort på resan – t.ex. ett kreditkort.
  • Lås brevlådan eller skaffa en säkerhetsbrevlåda om du bor i lägenhet.

Säkerhet för hemmet

Hemmet är en plats för trygghet. Genom att arbeta förebyggande mot inbrott, skyddar du dig mot materiella och emotionella förluster som kan uppstå.

ID-kapning

I vårt digitala samhälle är det viktigare än någonsin att vara mån om och jobba förebyggande mot id-kapning. Håll koll på dina id-handlingar och var noga med vem du ger känsliga uppgifter till.

Mer info

Säkerhet innan och under semestern

Vi tipsar om en säker semester, allt från enkla tips i vardagen för att skydda dina värdesaker och hem, till var du bör tänka på innan och under din semesterresa.

Säkerhet för fritidshuset

Att tänka över skyddet för fritidshus är extra viktigt, eftersom du inte alltid är där och kan ha koll. Läs våra tips på hur du behåller ditt fritidshus fritt från tjuvar.

Tillbaka till Stoppa Tjuven
Månadens erbjudande 20%

SSF Spärrtjänst med ID-stöldsupport

SSF Spärrtjänst är det enklaste och snabbaste sättet att spärra dina kort, id-handlingar och mobil/surfplatta. Nu ingår även ID-stöldsupport i tjänsten utan extra kostnad. Dessutom gäller tjänsten för alla i hushållet. Ring ett enda samtal, vi svarar dygnet runt. Just nu kan nya kunder testa SSF Spärrtjänst i 1 år med 20% rabatt!

275 kr 220 kr / st

SSF DNA-märkning

Beställ SSF DNA-märkning, avskräck tjuven och öka chanserna att få tillbaka stulna värdesaker genom MärkDNA.

499 kr / st

SSF Nyckelbricka

Nyckelbrickan är vår mest kända produkt som varje vecka hjälper cirka 100 personer att få tillbaka sina tappade nycklar. Med brickanpå din nyckelknippa ökar du chanserna att få tillbaka dina tappade nycklar.

SSF Bilrutemärkning

Du märker bilens rutor med ditt registreringsnummer – ett enkelt och effektivt stöldskydd. Märkta rutor avskräcker många biltjuvar.

369 kr / st