Vi använder cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig.
Produkten har lagts till i din varukorg.

Jag har glömt mitt användarnamn och lösenord

Svar: Klicka på länken Glömt inloggningsuppgifter? Och välj något av alternativen. 

Spärras allt som finns registrerat på mig om jag vill ringa in och spärra ett konto/kreditkort?

Svar: Nej, vi spärrar bara de specifika kort eller mobiltelefoner som du ber om. Är ni flera i familjen med kort från samma kortutgivare, spärras de kort där du står som användare.

Jag/vi har både spärrtjänst och nyckelbrickor hos er, kan jag få allt på samma räkning?

Svar: Kontakta vår kundservice, så får du hjälp med att samla ihop alla tjänster du har hos oss.

Var kan jag se vilka uppgifter ni har registrerade om mig?

Svar: Dina adress- och telefonuppgifter anges på alla våra avier. Du kan även höra av dig till vår kundservice och få ett registerutdrag, eller logga in på ditt spärrtjänstkonto.

När kan jag börja använda SSF Spärrtjänst efter att jag har beställt den?

Svar: När du beställt SSF Spärrtjänst skickar vi en instruktion om inloggning dels med posten och om vi har din mailadress även via mail. När du har fått mailet och eller brevet aktiverar du din SSF Spärrtjänst och kan börja registrera dina värdehandlingar.

Vilka typer av kort och mobiler kan jag registrera och spärra?

Svar: Med SSF Spärrtjänst kan du registrera och spärra alla bank- och kreditkort utgivna i Sverige, mobiler, surfplattor, mobilabonnemang och id-handlingar som pass, körkort och id-kort.