Problem med appen SSF Registret

I och med vår nya webblösning för våra webbtjänster Spärrtjänst och Stöldskyddsregistret har vi slutat att uppdatera appen SSF Registret för iOS och Android.

Detta gör att vi inte kan garantera att appen funkar för alla alla mobila enheter och operativsystem .Tyvärr innebär det att gratisversionen av SSF Registret inte är tillgänglig för alla mobiler.

Vår nya lösning för Spärrtjänst och Stöldskyddsregistret är responsiv och funkar lika bra på mobil och surfplatta som på din dator.

SSF DNA-märkning

Avskräck tjuven i höst med MärkDNA och öka dina chanser att få tillbaka stulna värdesaker. Ta hjälp av den senaste tekniken och skydda dem på ett enkelt och effektivt sätt med SSF DNA-märkning!

499 kr / st

SSF Spärrtjänst

SSF Spärrtjänst är det enklaste och mest effektiva sättet att spärra dina kort, id-handlingar och mobil/surfplatta. Ring ett enda samtal, vi svarar dygnet runt.

Familjepaketet 20%

Månadens erbjudande

Nyckelbrickan är vår mest kända produkt som varje vecka hjälper cirka 100 personer att få tillbaka sina tappade nycklar. Passa på att skaffa en Nyckelbricka till varje familjemedlem i höst. Just nu får du 20 % rabatt på vårt familjepaket med 6 nyckelbrickor i 1 år. Erbjudandet gäller tom 30 september 2017 och gäller endast nya kunder.

413 kr 330 kr / st

SSF Stöldskyddsregistret

Vilka av dina värdesaker vill du ska finnas i SSF Stöldskyddsregister? Registrera dina värdesaker. Då blir de automatiskt spårbara för polisen om de skulle försvinna, och det ökar dina chanser att få tillbaka dem.