Publicerad: september 26, 2023 (Senast uppdaterad juli 22, 2024)
Ansvarar du för hanteringen av verksamhetens nycklar?
Vi förstår de utmaningar och den stress som kan uppstå när nycklarna går förlorade. Nycklar öppnar inte bara dörrar, de representerar också säkerhet och trygghet för din verksamhet.
Så fungerar nyckelbrickan:
Varje nyckelbricka har ett unikt nummer som registreras tillsammans med ägarens uppgifter i vår säkra databas.
Om en nyckelknippa tappas bort, uppmanas den som hittar den att lägga nycklarna i närmaste postlåda eller lämna dem till polisen.
Polisen kontaktar oss för att identifiera ägaren, eller så skickas nycklarna direkt till oss av posten. Vi återlämnar dem sedan till ägaren med rekommenderat brev.
Som en extra uppmuntran betalar vi en hittelön till upphittaren om denne är identifierad.
Varför välja en nyckelbricka från Stöldskyddsföreningen?
Spara tid och pengar: I stället för att ersätta lås och nycklar, kan du enkelt få tillbaka dina borttappade nycklar.
Trygghet: Minska oron över nycklar på villovägar och visa att din verksamhet är proaktiva och värnar om säkerhet.
Enkel hantering: Vår tjänst sköter hela processen från upphittande till återlämning.
Bidra. När du köper vår nyckelbricka blir inte enbart din organisation tryggare, du bidrar också till våra projekt och samhällsinitiativ för att göra livet tryggare för fler, exempelvis rådgivning till äldre om hur de kan undvika att bli utsatta för bedrägerier på nätet.
Är du intresserad av att veta mer? Fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar vår kundansvarige Robert Ytterberg dig.